Artikler.

Kundelab forklarer.

Blog post hero
Zendesk har kjøpt Klaus, et QA-verktøy med AI-funksjonalitet

Zendesk har kjøpt Klaus et QA-verktøy med AI-funksjonalitet. Men hva er Klaus? Her er en gjennomgang av Klaus og hva oppkjøpet betyr for ...

Blog post hero
5 Tips for å skreddersy Zendesk Support til bedriften din

For å maksimere nytten av Zendesk Support, er det flere grep man kan gjøre. Les fem tips for å skreddersy Zendesk Support til din bedrift.

Blog post hero
Zendesk kunngjør oppkjøp av Ultimate

Zendesk styrker AI-tilbudet og kunngjør planen om å kjøpe Ultimate, en ledende aktør innen AI-drevet automatisering av ...

Blog post hero
80 % av forbrukerne forventer en sømløs kundereise

80 % av forbrukerne forventer en sømløs kundereise hvor kundeservice og salg fungerer sømløst. Les hvordan Zendesk kan sørge for en sømløs ...

Blog post hero
Kundeopplevelser 2024: Den intelligente CX-revolusjonen

Kundeopplevelser 2024: Den intelligente CX-revolusjonen. Les artikkelen som oppsummerer hovedfunnene fra Zendesks CX Trends 2024-rapport ...

Blog post hero
Zendesk 2024: Se hva som er nytt

Zendesk kommer stadig med nyheter, her er noen av forbedringene Zendesk har gjort i 2024:

Blog post hero
Zendesk Webhooks

Zendesk webhooks er en funksjon i Zendesk som lar deg motta sanntidsvarsler eller oppdateringer fra hendelser i Zendesk. Les om Zendesk ...

Blog post hero
Er Zendesk sikkert? En artikkel om Zendesk og sikkerhet

Er Zendesk sikkert? Les hvordan Zendesk kombinerer sikkerhetsfunksjoner på bedriftsnivå og omfattende revisjoner når de jobber med ...

Blog post hero
Chatbot-design: En guide til en vellykket start

Chatbot-design kan være en spennende, men utfordrende oppgave. Les vår guide til en vellykket start på chatbot designprosessen.

Blog post hero
Gode på kundebehandling? Vis det frem med et kundehåndteringssystem

Hvordan kan bedrifter måle og forbedre kvaliteten på sin kundebehandling? Svaret kan ligge i implementeringen av et kundehåndteringssystem. ...

Blog post hero
Makroer i Zendesk :: Beste praksis

Makroer i Zendesk fungerer som forhåndsdefinerte svarmaler som effektiviserer arbeidsflyten. Lær beste praksis for å maksimere nytten av ...

Blog post hero
Zendesk Custom Objects

Har du noen gang hatt behov for å laste opp et excel-skjema eller annen informasjon i Zendesk? Finn ut hvordan Zendesk Custom objects lar ...

Blog post hero
Zendesk Webinar: Unlocking CX Excellence

Meld deg på Zendesk Webinar: Unlocking CX Excellence, 22. Nov. kl. 11:30 CET her. Lær om de mest innovative funksjonene Zendesk har lansert ...

Blog post hero
Zendesk vs. Freshworks Freshdesk: Hva bør du velge?

Forstå forskjellene mellom Zendesk og Freshdesk. Les artikkelen som beskriver forskjellen på Zendesk og Freshdesk her.

Blog post hero
AI-drop styrker Zendesks posisjon som ledende innen kundeservice

AI-drop styrker Zendesks posisjon som ledende innen kundeservice. Les hvordan Zendesk styrker sin posisjon med kraftfulle generative ...

Blog post hero
Hvordan oppnå kundelojalitet ved hjelp av Zendesk

Kundelojalitet er en viktig faktor for enhver bedrifts suksess. Les strategier for å jobbe med kundelojalitet ved hjelp av ...

Blog post hero
En Guide om Zendesk priser, planer og lisenser

En Guide om Zendesk priser, planer og lisenser. Les Guiden vi har forsøkt utforme så du lettere kan navigere mellom Zendesk sine priser, ...

Blog post hero
Zendesk 2023: Se hva som er nytt

Zendesk kommer stadig med nyheter, her er noen av forbedringene Zendesk har gjort i 2023:

Blog post hero
Zendesk Chatbot på norsk: Fremtidens Chatbot for kundeservice

Zendesk Chatbot på norsk: Fremtidens Chatbot for kundeservice. Les hvordan Zendesk Chatbot fungerer og hvordan den kan være til nytte for ...

Blog post hero
De ansatte er avgjørende for at AI skal transformere kundeservice

Kunstig intelligens (AI) er i ferd med å transformere måten vi jobber med kundeservice på. Les hvorfor de ansatte er avgjørende, skal AI ...

Blog post hero
12 kundeservice-ferdigheter som gir god kundeopplevelse (CX)

Oppdag 12 kundeservice-ferdigheter som gir god kundeopplevelse (CX). De omfatter en blanding av tekniske og myke ferdigheter, les dem her.

Blog post hero
Definisjon på kundeservice og 4 tips til god kundeservice

Definisjon på kundeservice og 4 tips til god kundeservice. Kundeservice er støtten du tilbyr dine kunder, fra de tar kontakt og i tiden ...

Blog post hero
Kundeservice KPIer - Kritiske KPIer for å optimalisere kundeservice

Kundeservice KPIer - Kritiske KPIer for å optimalisere kundeservice-teamet. Les hvilke KPIer du bør overvåke regelmessig for å optimalisere ...

Blog post hero
Ulemper ved å bruke delt e-post for kundeservice-samarbeid

Delt e-post kan være upraktisk og ineffektivt for kundeservice-samarbeid. Les sammenligningen med et dedikert ticketing system utviklet for ...

Blog post hero
Gratis helsesjekk av Zendesk-kontoen

Kick-start optimaliseringen av Zendesk med en gratis helsesjekk av Zendesk-kontoen. Les mer her.

Blog post hero
Zendesk lanserer dynamisk tilpasning av rapporter

Zendesk lanserer dynamisk tilpasning av rapporter. Som et resultat kan du blant annet lage rapporter hvor agenter kun ser egne data. Les ...

Blog post hero
Kundeservice system for fantastiske brukeropplevelser

Zendesk Support Suite er et markedsledende kundeservice system for fantastiske brukeropplevelser. Les mer om Zendesk Suite her.

Blog post hero
Kom i kontakt med en Zendesk konsulent

Som sertifiserte Zendesk konsulenter kan vi skreddersy Zendesk-kontoer til ditt behov. Les hva vi kan tilby og kom i kontakt med en Zendesk ...

Blog post hero
Trenger du hjelp med Zendesk? Jobb med en Zendesk partner

En Zendesk partner er en autorisert tredjeparts leverandør som har spesialisert seg på Zendesk. Trenger du hjelp med Zendesk? Jobb med en ...

Blog post hero
Zendesk chat: Øk tilstedeværelsen i din kundeservice med live chat

Zendesk Chat er en populær live chat løsning for kundeservice og lar bedrifter chatte med kundene i sanntid. Les om Zendesk Chat.

Blog post hero
Zendesk Explore: Et analyseverktøy for optimalisering av kundeservice

Zendesk Explore er et kraftig analyseverktøy som gir bedrifter innsikt i deres kundeservice og forretningsytelse og muliggjør ...

Blog post hero
Zendesk Talk: Et skybasert telefonisystem for effektiv kundeservice

Zendesk Talk er et skybasert telefonisystem som gir bedrifter en komplett løsning for å håndtere kundeinteraksjoner over telefon. Les mer ...

Blog post hero
Zendesk annonserer OpenAI samarbeid

Ved å kombinere Zendesk Suite’s bransjeledende egenskaper med kraften til OpenAi, vil bedrifter kunne levere mer intelligent ...

Blog post hero
En fremtidsrettet Guide: 5 Måter AI transformerer kundeservice på

Ved å utnytte AI-teknologier kan kundeservicemedarbeidere få en personlig kundeservice-assistent som gir dem en enklere hverdag. Les mer ...

Blog post hero
Hvordan kommer jeg I kontakt med Zendesk support?

Trenger du å komme I kontakt med Zendesk Support? Her er tre mulige måter for å oppnå kontakt:

Blog post hero
Zendesk Support: Effektiv kundeservicehåndtering for bedrifter

Zendesk Support er en kundeservicehåndtering software designet for å hjelpe bedrifter med å behandle kundeforespørsler og ...

Blog post hero
7 tips til bedre kundesupport

Enten du bygger opp kundesupport fra bunnen av eller allerede anser deg selv som en proff, Zendesk har identifisert tips til bedre ...

Blog post hero
Kontaktsenterløsning - Hva er det og hvorfor trenger du det

Les hvordan man kan møte det økende kravet til kundeservice på, med en kontaktsenterløsning som effektivt håndterer alle henvendelser på en ...

Blog post hero
Gratis Zendesk Suite trial

Start en gratis Zendesk Suite trial her og prøv et markedsledende kundeservicesystem.

Blog post hero
Zendesk Gather: Bygg et nettsamfunn av Kunnskap og kundestøtte

Les fordelene med Zendesk Gather og hvordan et nettsamfunn kan hjelpe bedrifter med å skape engasjerende kundeopplevelser og mer lojale ...

Blog post hero
Fordelene med å knytte kommunikasjonsplattformer til Zendesk

Forbedre samarbeidet mellom ulike team i bedriften ved å knytte forskjellige kommunikasjonsplattformer som Teams og Slack til Zendesk. Les ...

Blog post hero
Zendesk WFM: Profesjonell kundeservice med optimalisert bemanning

Zendesk har flere verktøy som kan hjelpe bedrifter med Workforce management (WFM) Les om effektiv kundeservice med optimalisert bemanning ...

Blog post hero
Integrer nettbutikken med Zendesk og få et bedre totalbilde av kundene

Integrerer man Zendesk med nettbutikken gir man en sømløs kundeopplevelse og forbedrer effektiviteten i kundeservice. Les mer

Blog post hero
Zendesk Sell: Få oversikt over salgsprosessen med et godt CRM system

Zendesk Sell er et komplett, intuitivt og skybasert CRM system, designet for å hjelpe bedrifter med å få oversikt over salgsprosessen. Les ...

Blog post hero
Tips for å velge riktig kundeservice verktøy

Det kan være vanskelig å velge riktig kundeservice verktøy. Her er våre tips til hva man bør vektlegge når bedriften skal velge ...

Blog post hero
Fordelen ved å koble Zendesk til CRM-systemet

Fordelen ved å koble Zendesk til CRM-systemet. Les hvordan du kan få mer ut av Zendesk og å koble til CRM(Customer relationship management) ...

Blog post hero
Zendesk Suite: En totalløsning for håndtering av kundehenvendelser

Zendesk Suite: Et skybasert kundeservicesystem som inkluderer de viktigste produktene til Zendesk og er en totalløsning for håndtering av ...

Blog post hero
Fra chatbot til smart assistent: Hvordan AI-teknologi forbedrer CX

Fra chatbot til smart assistent: Hvordan AI-teknologi forbedrer CX. Les hvordan CX har utviklet seg fra menneskelig interaksjon til ...

Blog post hero
Integrer Zendesk med Lifecycle Management Systemet (LCM)

Integrer Zendesk med Lifecycle Management Systemet (LCM) og hjelp utviklingsteamet med å administrere og spore programvareprosjekter. Les ...

Blog post hero
Topp trender for retail i 2023

Teknologisk utvikling påvirker alle bransjer, også retail-bransjen. Her er noen av de viktigste retail-trendene som vil prege året 2023.

Blog post hero
Integrer Zendesk med IMS og øk samarbeidet i bedriften

Zendesk kan integreres med Incident Management Systemet (IMS) for å øke samarbeidet mellom kundeservice og tekniske team. Les mer her.

Blog post hero
Zendesk Guide: Et verktøy for kunnskapsbase og selvhjelpsportal

Zendesk Guide: et verktøy for kunnskapsbase og selvhjelpsportal. Les hvordan du kan administrere FAQ, artikler, guider m.m. for kunder, ...

Blog post hero
Hva er et ticketing system?

Hva er et ticketing system? Et ticketing-system er et programvareverktøy som brukes av bedrifter for å jobbe med henvendelser fra kunder. ...

Blog post hero
Zendesk Explore: Feilsøking og tips

Zendesk Explore: Et rapporteringsverktøy som hjelper bedrifter samle inn og analysere data for å få innsikt i kundeservice. Les feilsøking ...

Blog post hero
Hva er Zendesk? Zendesk produktene forklart

Zendesk tilbyr en rekke produkter som kan hjelpe bedrifter å håndtere kundene sine på en effektiv måte. Her er en presentasjon av ...

Blog post hero
Trender som driver utviklingen mot eksepsjonell kundeopplevelse

73% vil gå til konkurrentene dersom de får mer enn en dårlig kundeopplevelse. Les Trender som driver utviklingen mot eksepsjonell ...

Blog post hero
Zendesk kundestøtte software for IT bransjen

Opplev kraften i en velorganisert, automatisert og engasjerende kundestøtte-prosess - Prøv Zendesk for IT bransjen

Blog post hero
Zendesk for grossister: Viktige egenskaper i et kundesupport-system

Med et avansert kundeservicesystem som Zendesk kan grossister oppnå en sømløs, strukturert og effektiv løsning for kundesupport. Les mer

Blog post hero
Zendesk: Smidig og tilgjengelig kundeservice system for detaljhandel

Zendesk: Et smidig og tilgjengelig kundeservice system for detaljhandel. Les hvordan Zendesk hjelper bedrifter forbedre saksbehandling, ...

Blog post hero
Zendesk får #1 plass for beste programvareprodukt

Zendesk får #1 plass av G2 for beste programvareprodukt, beste kundeserviceprodukt og produkt for mellommarkedet. Les mer her.

Blog post hero
Zendesk Relate 2023

Bli med på Zendesk Relate online, 10. eller 11. mai 2023 og få med deg de nyeste oppdateringene til Zendesk, Zendesk sin bedriftsvisjon og ...