🎉
Snakk med en av våre dyktige konsulenter
no
EN
Om oss
Hvorfor
Integrasjoner
Våre kunder
Hvordan
Spørsmål & Svar
Artikler
Kontakt oss
Kundelab forklarer
Artikler
En fremtidsrettet Guide: 5 Måter AI transformerer kundeservice på
Test din kundeservice
Zendesk 2023: Se hva som er nytt
Zendesk annonserer OpenAI samarbeid
Zendesk Workforce Management: Profesjonell kundeservice med optimalisert bemanning
Gratis helsesjekk av Zendesk-kontoen
Topp trender for retail i 2023
Trender som driver utviklingen mot eksepsjonell kundeopplevelse
Fra chatbot til smart assistent: Hvordan AI-teknologi forbedrer kundeopplevelsen
Tips for å velge riktig kundeservice verktøy
Zendesk får #1 plass for beste programvareprodukt, beste kundeserviceprodukt og produkt for mellommarkedet av G2
Kundeservice system for fantastiske brukeropplevelser
Kom i kontakt med en Zendesk konsulent
Ulemper ved å bruke delt e-post for kundeservice-samarbeid
Zendesk Explore - Feilsøking og tips for å få mest mulig ut av rapporteringsverktøyet
Zendesk Relate 2023
7 tips til bedre kundesupport
12 kundeservice-ferdigheter som gir god kundeopplevelse (CX)
Definisjon på kundeservice og 4 tips til god kundeservice
Hvordan kommer jeg I kontakt med Zendesk support?
Kundeservice KPIer – Kritiske KPIer for å optimalisere kundeservice-teamet
Gratis Zendesk Suite trial
Kontaktsenterløsning - Hva er det og hvorfor trenger du det
Trenger du hjelp med Zendesk? 6 grunner til hvorfor du bør jobbe med en Zendesk partner
Hva er Zendesk? Zendesk produktene forklart
Zendesk Explore: Et analyseverktøy for optimalisering av kundeservice og forretningsytelse
Zendesk Guide: Et effektivt verktøy for kunnskapsbase og selvhjelpsportal
Zendesk Sell: Få oversikt over salgsprosessen med et godt CRM system
Zendesk Suite: En omfattende løsning for effektiv håndtering av kundehenvendelser
Zendesk Support – Effektiv kundeservicehåndtering for bedrifter
Zendesk chat – Øk tilstedeværelsen i din kundeservice med en live chat løsning
Zendesk Talk: Et skybasert telefonisystem for effektiv kundeservice over telefon
Knytt Zendesk til Incident Management Systemet (IMS) og øk samarbeidet mellom kundeservice og tekniske team
Knytt nettbutikken til Zendesk og få et bedre totalbilde av kundene og bedre kundeopplevelser
Fordelen ved å koble Zendesk til CRM-systemet
Fordelene med å knytte kommunikasjonsplattformer til Zendesk
Integrer Zendesk med Lifecycle Management Systemet (LCM)
Hva er et ticketing system?