Zendesk Support Suite.

Kopi av Template_Hero image_homepage (desktop)(6)
Kopi av Template_Hero image_subpages (mobile)(1)
Zendesk Suite (800)

Zendesk Suite.

Zendesk er en skybasert kundeserviceplattform som er designet for å hjelpe bedrifter med å håndtere kundehenvendelser på en effektiv måte. Med Zendesk Suite får du de viktigste modulene til Zendesk til en god pris og en rekke verktøy som hjelper deg gi eksepsjonelle kundeopplevelser. Modulene er sømløst integrert i et brukergrensesnitt, slik at dine ansatte kan jobbe raskt og effektivt.

La oss se på Zendesk modulene:

cp card image
01

Zendesk Support.

Er Zendesk sitt flaggskip og en av de mest omfattende løsningene for kundeservice som er tilgjengelige i dag. Denne support programvaren gir kundeserviceteamet et samlet sted for å håndtere alle henvendelser fra kunder, uansett om de kommer via e-post, telefon, chat eller sosiale medier. Fra Zendesk Support har man tilgang til kunnskapsbasen og selvhjelpsportalen - Guide, apper og annen kundeservice software fra ett og samme brukergrensesnitt. Fra rapporteringsverktøyet kan man sende avanserte spørringer til Zendesk Support for å få god innsikt i hvordan kundeservice presterer. Alle disse funksjonene gir kundeservice-teamet innsikt i ytelse og trender, og hjelper dem med å forbedre kundeopplevelsen.

cp card image
02

Zendesk Chat.

Zendesk Chat gir kundeserviceteamet muligheten til å kommunisere med kunder i sanntid via chat på nettstedet eller i mobilapplikasjoner. Denne modulen gjør det enkelt for kundeservice-teamet å raskt og enkelt besvare henvendelser fra kunder, og gi dem personlig oppmerksomhet. Zendesk sin samtalefunksjonalitet inkluderer predefinerte svar, triggere, sanntidsanalyser og muligheten til å endre kanal til e-post m.m. Chat har verktøy som gir innsikt i ytelse og tilpasset rapportering for å hjelpe teamet med å forbedre kundeopplevelsen.

cp card image
03

Zendesk Talk.

Zendesk Talk gir kundeservice-teamet en enkel og effektiv måte å håndtere kundesamtaler på. Denne programvaren for telefoni er skybasert og integrert med Zendesk Support. Zendesk Talk gir agentene muligheten til å besvare samtaler fra kunder direkte fra en nettleser. Talk inkluderer også funksjoner som køhåndtering, tastevalg, rask innspilling/endring av telefonmeldinger, sanntidsanalyser, innspilling av samtaler for kvalitetskontroll og opplæring. Zendesk lanserer snart Ai for Voice som logger oppsummering av samtaler, så agentene slipper dette.

cp card image
04

Zendesk Guide.

Zendesk Guide hjelper bedrifter å opprette og administrere en kunnskapsbase med artikler, dokumentasjoner og ofte stilte spørsmål. Dette gir kunder og ansatte muligheten til selvbetjening og å finne svarene de søker uten å bruke menneskelige ressurser. Denne programvaren inkluderer funksjoner som artikkelmal, integrasjon med Zendesk Support og analyseverktøyet Explore, så man får innsikt i hvor godt selvhjelpsportalen fungerer. Guide gir også mulighet for kunder til å gi tilbakemelding på artikler og hjelper bedrifter med å identifisere områder der de kan forbedre kundeservicen.

cp card image
05

Zendesk Gather.

Zendesk Gather er nettsamfunnsløsningen til Zendesk. Forumet er sømløst integrert med Zendesk Guide. Er kundegruppen aktiv i nettsamfunn, er det fint å kunne tilby en plattform hvor ansatte i bedriften kan svare opp og veilede de aktive community deltakerne. I tillegg vil man få verdifull innsikt i kundegruppen om de aktivt får bidra med å stemme frem endringsønsker.

cp card image
06

Zendesk Explore.

Zendesk Explore er en avansert programvareløsning som gir bedrifter muligheten til å hente ut og analysere data om kundeopplevelsen. Denne programvaren er en del av Zendesk-familien og tilbyr en omfattende oversikt over hvordan kundeservice-teamet presterer, og gir dem innsikt i hva som fungerer og hva som ikke fungerer når det gjelder kundeservice. Zendesk Explore inkluderer funksjonalitet som tilpassede dashboards, mange standard spørringer ute av boksen, muligheten til å selv bygge avanserte formler og spørringer og ekstern deling av rapporter. Les mer om Kundeservice KPIer her.

cp card image
07

Zendesk Chatbot.

Man kan i Zendesk sin widget legge til callback, kontaktskjema, chat og Zendesk Chatbot. Zendesk Chatbot kan utføre enkle oppgaver som å hilse på kundene og deretter overføre dem til en agent, eller man kan automatisere mer av samtalen, samle relevant informasjon fra kundene, og tilby løsninger for vanlige problemer. Du har full fleksibilitet til å tilpasse robotenes kompleksitet etter dine ønsker. Du kan også koble advanced AI til Chatboten for å gjøre den mer avansert.

Zendesk  Suite lisensplaner:

Suite Team
565 kr
per agent/måned
(Årlig faktura)
Ticketing system
E-post, chat, voice, SoMe m.m.
Chatbot
Hjelpesenter
Forhåndsdefinerte rapporter
1000+ apper og integrasjoner
Svarmaler
Tilpassede forretningsregler
Agent Workspace
SSO og 2FA
API Tilgang
Tilgang til Zendesk support
Suite Growth
925 kr
per agent/måned
(Årlig faktura)
Samme funksjonalitet som Suite Team, i tillegg til:
Støtte for flere språk
Flere hjelpesentre
Dynamisk innhold
Tilfredshetsmålinger
Lettagenter
Flere saksskjemaer
Sette betingelser for saksfelt
SLA
Åpningstider
Merker
Saksportal for kunder

 MEST POPULÆR

Suite Professional
1195 kr
per agent/måned
(Årlig faktura)
Samme funksjonalitet som Suite Growth, i tillegg til:
Skreddersydde rapporter og sanntidsdata
Sidesamtale
Ruting basert på kompetanse
Nettsamfunn forum
EU datasenter
Tilgang til Sunshine Conversations
Kvalifisert for Zendesk Advanced AI add-on
Egendefinerte sakssatuser
Tastevalg for anrop
Tilbakeringing
Suite Enterprise
1745 kr
per agent/måned
(Årlig faktura)
Samme funksjonalitet som Suite Professional, i tillegg til:
Mulighet for flere åpningstider
Søk på tvers av hjelpesentre
Planlagt publisering av artikler
Subseksjoner i hjelpesenteret
Innholdsblokker i artiklene
Egendefinerte agent roller
Revisjonslogg
Sandbox
Ekstern deling av rapporter
Private grupper
Dynamiske, kontekstuelle arbeidsområder
AI skapte innholdsforslag i Guide
Kvalifisert for Advanced Data Privacy and Protection add-on

 

Har du spørsmål om Zendesk?


Kontakt oss