Zendesk AI.

Hero image Zendesk AI
Kopi av Template_Hero image_subpages (mobile)(2)
Zendesk AI for kundeservice

Zendesk AI.

Zendesk AI muliggjør AI funksjonalitet for digital kundeservice. Zendesks grunnstruktur er basert på flere tiår med kundeopplevelsesdata og bransjespesifikk innsikt, og de har allerede vist seg å være en foretrukket løsning blant kunder. Mange bedrifter velger og har valgt Zendesk fordi systemet sparer dem hundrevis av timer hver uke. Ved å integrere AI-teknologi tilbyr Zendesk nå enda mer avanserte og intelligente funksjoner som hjelper bedrifter å kostnadsoptimalisere kundeservice.

La oss se på Zendesk AI:

cp card image
01

AI og Chatbot-funksjonalitet.

Med Zendesk kan du bruke chatbot for å samle inn informasjon fra kunder, som navn, e-post og type problem eller behov de har. Zendesk AI håndterer og løser vanlige henvendelser, noe som frigjør agentenes tid så de kan fokusere på de mest verdifulle oppgavene. Zendesk Generativ AI funksjonalitet som gjør at Chatboten kan skape autentiske samtaler basert på informasjon fra hjelpesenterartiklene.

cp card image
02

Intelligence panel.

Agentene kan løse henvendelsene raskere ved hjelp av intelligens-funksjonaliteten i brukergrensesnittet. Zendesks AI gir innsikt i henvendelsen, inkludert behov, språk og humør. Den oppsummerer henvendelsen og gir anbefalinger i form av forslag til svarmaler og muliggjør raskere og mer presis saksbehandling og respons.

cp card image
03

Generativ AI.

Ved å integrere generativ AI som et verktøy for agentene i Zendesk, gir man dem tilgang til en tekstgenerator som kan assistere med å formulere svar på henvendelser. AI-en kan endre tonen i det som er skrevet, forbedre eksisterende tekst og hjelpe agentene med å levere mer effektive og tilpassede svar. I Zendesk Guide kan Generativ AI produsere innhold til artikler som mangler i kunnskapsbasen.

cp card image
04

Administrativt.

AI-funksjonaliteten kan være til stor hjelp for administratorer. Den kan opprette manglende innhold i kunnskapsbasen og foreslå manglende svarmaler som legges til godkjenning for administratorer. Dette forenkler prosessen med å identifisere kunnskapsgap og gir muligheten til å lukke dem. I fremtiden har Zendesk planer om å utvide AI-funksjonaliteten slik at den også kan generere rapporter og peke på mangler og muligheter for forbedringer innenfor bedriftens kundeservice.


Zendesk AI hjelper deg spare tid, ressurser og forbedrer kundeserviceopplevelsen.

Kontakt oss for en hyggelig prat om AI og kundeservice.


Kontakt oss