FAQ.

Vi har samlet et knippe ofte stilte spørsmål, som vi opplever mange av våre brukere har. Utforsk de ulike seksjonene og les informerende svar på spørsmål om Zendesk. Ta gjerne kontakt om du ikke finner svar på ditt spørsmål.

Zendesk er en kundeserviceplattform som gir organisasjoner verktøyene de trenger for å administrere, spore og forbedre kundeinteraksjoner. Zendesk tilbyr omnikanal håndtering av kundestøtteforespørsler gjennom flere kanaler, inkludert e-post, chat, sosiale medier og mer.

Kundelab AS er et lite norsk konsulentselskap som hjelper selskaper med å forbedre sin kundeservice ved hjelp av Zendesk. Vi brenner for fantastiske kundeopplevelser og strekker oss langt for å bistå våre kunder med å oppnå et konkurransefortrinn ved hjelp av sin kundeservice. Kompetanse står sentralt, og vi jobber kontinuerlig med å holde oss oppdaterte på markedstrender og produktoppdateringer.

Zendesk er allsidig og egnet for organisasjoner i ulike bransjer, fra e-handel til helsevesen, og tilbyr verktøy som kan tilpasses for å imøtekomme dine spesifikke kundebehandlingsbehov.

Zendesk tilbyr omfattende funksjonalitet og har et bredt spekter av tjenester, inkludert ticketing system, chatbotløsning, AI-funksjonalitet, kunnskapsbasestyring og mer.

Zendesk er brukervennlig og enkel å sette opp, slik at du kan komme i gang raskt uten behov for omfattende opplæring.

Zendesk er skalerbar og kundeservicesystemet vokser med virksomheten din. Du kan enkelt legge til flere agenter og tjenester når organisasjonen din vokser.

Zendesk tilbyr et bredt utvalg integrasjoner og kan kobles opp til andre populære verktøy og systemer, noe som gjør det enkelt å koble det til eksisterende arbeidsflyter og prosesser. Eks. Hubspot, Teams, Slack, Jira, WFM og Shopify.

Analyser og innsikt: Med Zendesk kan du overvåke ytelse, spore viktige variabler for å få innsikt som kan hjelpe deg med å forbedre kundeservicen.

Kundestøtte og opplæring: Zendesk tilbyr omfattende kundestøtte, dokumentasjon og opplæringsressurser for å hjelpe deg med å få mest mulig ut av plattformen. Se flere av de digitale kursene her.

Zendesk er veletablert: Zendesk har vært på markedet siden 2007 og har hjulpet bedrifter over hele verden oppnå suksess med plattformen.
Fleksibel prising: Zendesk tilbyr ulike priser og pakker som passer for forskjellige budsjett og behov.

Zendesk kan settes opp globalt: Zendesk støtter mange språk, også norsk og kan håndtere flere tidssoner. Språket kan tilpasses kundene i kundeflatene og i dialog som sendes ut. I tillegg kan de ansatte kan velge hvilket språk de ser i brukergrensesnittet.

Ja, du kan prøve Zendesk gratis i to uker. Ta kontakt med oss så oppretter vi prøveperiode på planen som passer for deg. Prisen for Zendesk varierer avhengig av antall agenter og hvilke tjenester du trenger og om du ønsker å binde deg til årlig eller månedlig betaling, se prisene her. Klikk her for å prøve Zendesk gratis.

Zendesk er nyttig for en rekke bransjer: Detaljhandel, Grossister, Software bedrifter, teknologibedrifter, telekommunikasjonsbransjen, finans og bank, helsevesenet, reiseliv, utdanning og institusjoner, e-handel, transport og logistikk, medier og underholdning, veldedighet og ideelle organisasjoner, energisektoren og offentlig sektor.

For å komme i gang med Zendesk oppretter man en konto og konfigurere systemet i henhold til bedriftens behov. Deretter er det bare å ta imot og håndtere support-henvendelser. Har man flere ansatte anbefaler vi at man setter opp med bistand av en Zendesk Partner. Prøv Zendesk gratis her.

Ja, Zendesk har et bredt utvalg av integrasjoner og apper som lar deg koble det til andre verktøy og systemer.

Du kan legger til e-posten dems, oppretter dem som "agenter" og tildeler dem roller og tilganger i Zendesk-administrasjonspanelet.

Zendesk tilbyr opplæring, dokumentasjon og et brukerfellesskap for å støtte brukere. De har også betalte opplæringsalternativer.

Zendesk Marketplace er et sted hvor du kan finne et tusentalls apper og integrasjoner som utvider funksjonaliteten til Zendesk. Eksempel på apper er oppkobling til prosjektstyring, WFM, CRM i tillegg til avansert søk, time tracking m.m.

Zendesk tar personvern og datasikkerhet på alvor og har retningslinjer og sikkerhetspraksis på plass for å beskytte brukerdata. Zendesk kombinerer sikkerhetsfunksjoner i Enterprise-klassen med omfattende revisjoner av deres applikasjoner, systemer og nettverk for å sikre at kunde- og forretningsdata alltid er beskyttet. Ta en titt på sikkerhetstiltakene Zendesk tar for å beskytte virksomheten din og kundene dine.

Siden sin oppstart har Zendesks tilnærming vært forankret av en sterk forpliktelse til personvern, sikkerhet, samsvar og åpenhet. Denne tilnærmingen inkluderer å støtte abonnentenes overholdelse av EUs databeskyttelseskrav, slik som de som er angitt i den generelle databeskyttelsesforordningen («GDPR»). Hvis en abonnent samler inn, overfører, er vert for eller analyserer personopplysninger om EU-borgere, krever GDPR at abonnenten bruker tredjeparts databehandlere som garanterer deres evne til å implementere de tekniske og organisatoriske kravene i GDPR. For ytterligere å tjene abonnentenes tillit, har Zendesks databehandlingsavtale (“DPA”) blitt oppdatert for å gi kunder kontraktsmessige forpliktelser angående Zendesks overholdelse av gjeldende EUs databeskyttelseslovgivning og for å implementere ytterligere kontraktsmessige bestemmelser som kreves av GDPR. Mer info finnes her.