Hvordan kommer jeg I kontakt med Zendesk support?

Trenger du å komme I kontakt med Zendesk Support? Her er tre mulige måter for å oppnå kontakt:

1. Ta kontakt med Zendesk Support via Zendesk-kontoen din

a) Klikk på profilbildet eller avataren din øverst I høyre hjørne, når du er logget inn på Zendesk-kontoen din.

b) Klikk på “Get help” eller “Få hjelp” om du har angitt språk til norsk.

c) Snakk med Z bot, eller skriv “talk to agent” for å bli satt videre til en agent.

d) Det gjør ikke noe om du blir frakoblet widgeten, du vil få varsel via e-post når du får svar fra en agent. Da er det bare å navigere til widgeten via Zendesk-kontoen din.

2. Ta kontakt med Zendesk via Zendesk Help Center

Om du av en eller annen grunn ikke kommer inn på kontoen din og trenger å komme I kontakt med Zendesk support, kan du ta kontakt via Zendesk Help Center.

a) Åpne widgeten og snakk med Z bot.

b) Be om å snakke med en agent og Z bot vil hjelpe bistå deg så du får verifisert brukeren din og logget på Zendesk-kontoen din.

c) Følg veiledningen beskrevet under punkt 1.

3. Ta kontakt med Zendesk Support via en partner

Har du problemer med å få tak I Zendesk support, problemer med å beskrive problemet du har, eller er du ikke fornøyd med svaret du har fått fra Zendesk support? Vi hjelper deg med dialogen. Vi tilbyr også Zendesk Support på norsk:

Kontaktperson *

E-post *

Melding *

Skjemaet ditt er sendt! Vi vil ta kontakt med deg så snart som mulig!
Oops! Noe gikk galt! Vennligst prøv igjen.