2 MIN LESETID

Hvordan kommer jeg I kontakt med Zendesk support?

Trenger du å komme I kontakt med Zendesk Support? Her er tre mulige måter for å oppnå kontakt:

1. Ta kontakt med Zendesk Support via Zendesk-kontoen din

a) Klikk på profilbildet eller avataren din øverst I høyre hjørne, når du er logget inn på Zendesk-kontoen din.

b) Klikk på “Get help“ eller “Få hjelp“ om du har angitt språk til norsk.

c) Snakk med Z bot, eller skriv “talk to agent“ for å bli satt videre til en agent.

d) Det gjør ikke noe om du blir frakoblet widgeten, du vil få varsel via e-post når du får svar fra en agent. Da er det bare å navigere til widgeten via Zendesk-kontoen din.

2. Ta kontakt med Zendesk via Zendesk Help Center

Om du av en eller annen grunn ikke kommer inn på kontoen din og trenger å komme I kontakt med Zendesk support, kan du ta kontakt via Zendesk Help Center.

a) Åpne widgeten og snakk med Z bot.

b) Be om å snakke med en agent og Z bot vil hjelpe bistå deg så du får verifisert brukeren din og logget på Zendesk-kontoen din.

c) Følg veiledningen beskrevet under punkt 1.

3. Ta kontakt med Zendesk Support via en partner

Har du problemer med å få tak I Zendesk support, problemer med å beskrive problemet du har, eller er du ikke fornøyd med svaret du har fått fra Zendesk support? Vi hjelper deg med dialogen. Vi tilbyr også Zendesk Support på norsk.

Snakk med oss om Zendesk.