2 MIN LESETID

Zendesk får #1 plass for beste programvareprodukt

G2s årlige Best Software Awards er basert på ekte anmeldelser fra faktiske brukere, besøkt av 80 millioner programvarekjøpere hvert år. For å bli betraktet som en Best Software Award-vinner, må et selskap eller produkt motta minst 50 godkjente og publiserte anmeldelser i løpet av 2022-kalenderåret. Rangeringene er basert på en kombinasjon av tilfredshet og markedstilstedeværelse for hver leverandør, og de 100 beste produktene er rangert basert på anmeldelser på tvers av alle kategorier de er en del av.

 

Zendesk er rangert som nummer 1 i tre kategorier:

  • #1 Beste programvareprodukt
  • #1 Beste kundeserviceprodukt
  • #1 Produkt for Mid-Market (bedrifter med 51-1000 ansatte)

Best Software Awards fungerer som en pålitelig kilde for programvarekjøpere til å ta informerte beslutninger. Med over 2 millioner bekreftede programvareanmeldelser, har G2s markedsplass mer enn 145 000 produkter og tjenester i 2100 forskjellige kategorier. Zendesk er takknemlig over å bli anerkjent som en toppleverandør for sine eksepsjonelle programvareprodukter og kundeservice, og styrker sin posisjon som en ledende aktør i bransjen.

Her er noen av de nylige anmeldelsene:

"We’re really happy with the integrated email and chat dashboard for our agents (Agent workspace) and the ability to manage useful reporting, automated responses, and Answer Bot resolutions. The SLA functionality also helps agents stay focused with ‘top-of-the-bucket’ prioritization so they don’t have to spend cycles trying to figure out which ticket is most important, or lose track of tickets in the queue." – Dan R., Mid-Market (51-1000 ansatte) 

"Zendesk Support allows all the necessary features with an easy-to-learn interface in order to work on the cases or Customer Support System. Zendesk enables its users with various features like Follow up reminders, Integration with other apps, and creating related tickets for internal teams for further actions and efficient followup on ongoing cases. " – Rajesh T., Enterprise (mer enn 1000 ansatte) 

"Zendesk has been fairly easy to pick up and do basic things with. Their usability is better than most other ticket systems I have used. Their support during difficulties has been superb and responsive, no matter how complicated or in depth the issue might prove to be. They also have responded far faster than their chat bot suggests they will. My last experience with Fritz went beautifully and I had my issue resolved within 15 minutes." – Erica S., Small-Business (50 eller færre ansatte)