Zendesk Workforce Management.
![Zendesk WFM](https://143253449.fs1.hubspotusercontent-eu1.net/hub/143253449/hubfs/Zendesk%20WFM%20(1).jpg?width=1920&name=Zendesk%20WFM%20(1).jpg)
![Zendesk WFM mobil](https://143253449.fs1.hubspotusercontent-eu1.net/hub/143253449/hubfs/Zendesk%20WFM%20mobil.jpg?height=1920&name=Zendesk%20WFM%20mobil.jpg)
![Zendesk WFM](https://143253449.fs1.hubspotusercontent-eu1.net/hub/143253449/hubfs/WFM.jpg?width=1024&name=WFM.jpg)
Zendesk WFM.
Workforce management (WFM) er avgjørende for enhver kundeserviceoperasjon, og Zendesk tilbyr en rekke verktøy og funksjoner for å hjelpe bedrifter med å administrere arbeidsstyrken på en effektiv måte. Med verktøy for bemanningsplanlegging, ressursallokering og agentproduktivitet kan Zendesk Workforce Management bidra til å forbedre kundeopplevelsen og redusere kostnadene.
La oss se på Zendesk Workforce Management:
![cp card image](https://www.kundelab.no/hubfs/1.png)
Forutse bemanningsbehov.
Utnytt eksisterende data om kontaktvolum til å lage bedre bemanningsprognoser på få minutter. Vit hvor mange agenter du vil trenge, når du vil trenge dem, og hvilke kanaler de bør fokusere på.
![cp card image](https://www.kundelab.no/hubfs/2-1.png)
Automatisk planlegging.
Opprett automatisk timeplaner som inkluderer lunsj, pauser og de spesifikke supportoppgavene agentene dine må fokusere på gjennom dagen.
![cp card image](https://www.kundelab.no/hubfs/3.png)
Overvåk aktivitet i sanntid.
Få innsikt i agentenes aktivitet, oppmøte og etterlevelse av timeplanen. Identifiser muligheter for veiledning som forbedrer produktiviteten. Skap tilpassede oversikter som viser når KPIer faller i sanntid, slik at teamene kan tilpasses seg riktig kanal etter behov.
![cp card image](https://www.kundelab.no/hubfs/4.png)
Få innsikt du kan omskape til handling.
Få innsikt på ledernivå i ditt teams ytelse og gå så dypt som nødvendig for å vite hvordan du kan påvirke dine mål. Tilpass rapporteringsmaler med de viktigste KPIene og relevant informasjon.
![cp card image](https://www.kundelab.no/hubfs/5.png)
Gi en bedre opplevelse for agentene.
EX er viktig og ved å gi agentene detaljerte timeplaner og la dem fokusere på én oppgave av gangen, vil de levere bedre kundeopplevelser. Agentene vil bli varslet i Zendesk fem minutter før de får tildelt neste oppgave..